Djeca u dobi prije polaska u školu imaju vrlo razvijenu finu motoriku koja se očituje kroz raznovrsne svakodnevne aktivnosti, kako u vrtiću tako i van njega. Naprimjer, rezanje nožem, rezanje škarama po crti, crtanje vrlo kompleksnih detalja, bojanje strpljivo i uredno bez prelaska crte i do najmanjeg dijela zadanog. Modeliranje im je vrlo precizno uz pregršt detalja.Razne didaktičke igre od oblikovanog i neoblikovanog materijala.
Razvoj početnog čitanja i pisanja u skupini Bombončići je započeo putem materijalnog okruženja kao vizualno uporište još prije tri pedagoške godine. Od tad su djeci slova i brojevi svakodnevno u vidokrugu sobe dnevnog boravka, stoga oni neminovno s lakoćom usvajaju sve što djeca predškolske dobi rade. Njihovo znanje o PČIP ove pedagoške godine dovedeno je na visoku razinu. Kroz izradu plakata, gdje djeca samostalno izrezuju foto materijal i pišu pojmove (npr.plakat godišnja doba i vremenska prognoza, imena i prezimena djece, datumi rođenja djece itd.),pisanju izjava uz vlastite radove, kroz grafomotoričke vježbe u radnim listovima i crtančicama, našu malu knjižnicu, dramatizaciju i dr. Djeca surađuju, pomažu, korigiraju jedni druge i međusobno se pohvaljuju.
Sve što rade djeca skupine Bombončići i pridružena djeca predškole čini ih jako ponosnima, pa je tako svakodnevno vidljiva visoko razvijena razina pozitivne slike o sebi i spremnost za školu.
Pripremila odgojiteljica Štefica