1.dan – Karlo: tu-tan-ka-mon!
2.dan – Borna Karlu: ti si tu-tan-ka-mon!
3.dan – odgojitelj dječacima: tko je Tutankamon? Što znate o njemu?
Krenulo je tako naše „putovanje“ kroz povijesni Egipat, istraživali smo, proučavali što je malce zanimalo. Enciklopedije o Rgiptu su nam dale brojne odgovore-tko je Anubis, zašto je srce njegovog brata teže, kako možemo doći do Egipta, kako su nastale piramide, što su arheolozi pronašli u grobnicama, kako se zove pismo i što znače hijeroglifi, tko su mumije…
K.P. je svoje zanimanje za piramide ubrzo proširio i na druge Malce. Potaknuti željom da naprave piramide od raznih materijala, djeca su ih gradila od legića, kartona, čaša Igrali smo se arheologa i pronalazili razne iskopine. Djevojčice su oduševljene egipatskim nakitom pokušale same izraditi svoj. Upoznali smo i egipatske društvene igre.
Tijekom projekta poticane su predčitalačke i govorne vještine-izgovor neobičnih imena onog doba, upoznavanje hijeroglifa i uspoređivanje sa našim pismom, pisanje naših imena hijeroglifima, opisivanje fotografija iz enciklopedije, bogaćenje vokabulara (arheolog, mumija, sarkofag); predmatematičke vještine-prepoznavanje, imenovanje i slaganje geometrijskih tijela:kvadar, piramida; težina (dobro i zlo srce), visina građevina; udaljenost egipta od nas; likovni izraz-crtanje maski, oslikavanje glinenih ćupova i suđa, oblikovanje i oslikavanje egipatskog nakita, oblikovanje građevina od pvc i neoblikovanog materijala, izrada recikliranog papira; socijalne vještine-čekanje na red, suradničko učenje, traženje i uvažavanje tuđeg mišljenja, ideje i iskustva.
Pripremile odgojiteljice skupine Malci: Tihana Barać, Vesna Milošević i Sanja Zadrović






