“PUT U EGIPAT”
cof

“PUT U EGIPAT”

Normal 0 21 false false false HR X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:”Table Normal”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:”Calibri”,”sans-serif”; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;}

1.dan – Karlo: tu-tan-ka-mon!

2.dan – Borna Karlu: ti si tu-tan-ka-mon!

3.dan – odgojitelj dječacima: tko je Tutankamon? Što znate o njemu?

Krenulo je tako naše „putovanje“ kroz povijesni Egipat, istraživali smo, proučavali što je malce zanimalo. Enciklopedije o Rgiptu su nam dale brojne odgovore-tko je Anubis, zašto je srce njegovog brata teže, kako možemo doći do Egipta, kako su nastale piramide, što su arheolozi pronašli u grobnicama, kako se zove pismo i što znače hijeroglifi, tko su mumije…

K.P. je svoje zanimanje za piramide ubrzo proširio i na druge Malce. Potaknuti željom da naprave piramide od raznih materijala, djeca su ih gradila od legića, kartona, čaša Igrali smo se arheologa i pronalazili razne iskopine. Djevojčice su oduševljene egipatskim nakitom pokušale  same izraditi svoj. Upoznali smo i egipatske društvene igre.

Tijekom projekta poticane su predčitalačke i govorne vještine-izgovor neobičnih imena onog doba, upoznavanje hijeroglifa i uspoređivanje sa našim pismom, pisanje naših imena hijeroglifima, opisivanje fotografija iz enciklopedije, bogaćenje vokabulara (arheolog, mumija, sarkofag); predmatematičke vještine-prepoznavanje, imenovanje i slaganje geometrijskih tijela:kvadar, piramida; težina (dobro i zlo srce), visina građevina; udaljenost egipta od nas; likovni izraz-crtanje maski, oslikavanje glinenih ćupova i suđa, oblikovanje i oslikavanje egipatskog nakita, oblikovanje građevina od pvc i neoblikovanog materijala, izrada recikliranog papira; socijalne vještine-čekanje na red, suradničko učenje, traženje i uvažavanje tuđeg mišljenja, ideje i iskustva.

Pripremile odgojiteljice skupine Malci: Tihana Barać, Vesna Milošević i Sanja Zadrović