Trenutno pregledavate Mali umjetnici – skupine “Točkice” i “Bombice”

Mali umjetnici – skupine “Točkice” i “Bombice”

Likovne aktivnosti djetetu omogućuju opuštanje jer zadovoljavaju njegovu potrebu za mirnim aktivnostima te na taj način dijete može promišljati o tome što radi i zamišljati ono što stvara. Likovne aktivnosti ne služe samo za razvoj kreativnosti kako većina ljudi smatra, već se kroz likovne aktivnosti razvija cjelokupno djetetovo biće, a najviše djetetova motorika, pozitivna slika o sebi, pažnja, pamćenje te samostalnost. Djeca su  promatrajući likovna djela poznatih umjetnika V. Kondinsky, P. Klee i Y. Kusama mogla uočiti glavne likovne elemente te im je to bio poticaj doživjeti ih na svoj način te ih  kroz svoj unutarnji doživljaj iskazati na papiru i u prostoru. U bogatom i poticajnom okruženju i kroz istraživačke i stvaralačke aktivnosti djeca su se igrala bojama, točkama, crtama, geometrijskim likovima. kako je to izgledalo možete pogledati u daljnjem tekstu. 

Skupina “Točkice” Yayoi Kusama : “The obliration room” 

Img 5905dc9fe34213413442a8bfdd450cbc V

Naziv naše skupine „Točkice” (1,11-3,2 god) i obilježavanje
Međunarodnog dana točkica u rujnu dovelo me je do japanske umjetnice Y.Kusama koja iskazuje svoju opsesivnu strast prema točkama.

Na ponuđenim fotografijama djeca su odmah primijetila i usporedila logo naše
skupine koji se podudara na naslovnom stranicom Kusamine knjige.

Yayoi Kusamu djeca su nazvala „baka Jojo”!

Fotografije „The obliteration room” poslužile su poput optičke iluzije pronalaženja,
prepoznavanja i imenovanja predmeta koji su skriveni iza bezbroj točkica.

Img F7dca6f48a849f4474c56f0806a800bb V
Img F277088ae061ae31b9373a8261db7b84 V
Img E61b47568ab4cb5fa1f2a16696fa6233 V
Img 7616f179950dd290890e2c0f8e1b1b6a V
Img E71b26b29d562939fe4bccaf7240cde6 V
Img 9c37fd072ad525398f7ee27bc47ebea7 V
Img 9e6de0b79ff480fc6bfc797aa3d3d9ac V (1)
Img 588d705beba3925353f616cdcba3b1ef V
Img E9102d30084006e5b8422bcd5a271732 V
Img 50d60e730565b6ea1e6f4e2ed831e787 V

Skupina “Bombice” – Paulo Klee

Img 24a6d11359c2975ee1c8906b5bce2cfa V

Od ponuđenih reprodukcija djecu je privukla ona Paula
Kleea  „Dvorac i sunce”.
Na pitanje zašto baš ta
reprodukcija,
djeca su odgovorila da
im je lijepa i šarena. 
Igre za upoznavanje
geometrijskih oblika i
osnovnih boja. Od ponuđenog kolaž papira djeca su izrezivala geometrijske oblike i lijepili ih na papir te na taj način izrađivali dvorac od geometrijskih likova. 

Img D6ac4e9b1d156da4b6932516d0711474 V
Img E6b8cede4ca614c644071aba713eb9d3 V
Img 79a20e36126bdb27eb8a586cbc681d4f V
Img 8509c9711da5010055c7f4fc51c49bda V
Img 3651a919a82c11490a67aafb37852ebc V
Img 630d838f1e1a14114a7232dce3e9dd0e V
Img 290e769961bc14c21be7f29b4f8dbf71 V

Skupina “Bombice” – V. Kandinsky

Img 080492ff263fa609bd7cddd16e8c9de6 V

Djeca su promatranjem reprodukcije V . Kadinsky uočavali tok linija, boje i razne geometrijske likove. Kroz ponuđene poticaje istraživali su tehnike slikanja, pretapanje boja i geometrijske likove. 

Img B132fc83803f4b62a4b1c2967f78fb92 V
Img 43530d26381f0178053b52278624fd4e V
Img 8ab741604af20a1ec09e82ea471335f5 V
Img F9448ef9abb10c97c928fcef13a0eb9d V
Img 066746ccd67c1299a67df8dbdbb4c003 V
Img D4e4de9e29f115b433798d03a9ead721 V
Img D405e910d34f78b547ffe76fdf39deb4 V
Img Ca08891f751ee8817cfed4e1be8ccc87 V
Img C0b40c795efedb599eef6c85a0130bc5 V
Img Ff990a6c2935f4e13f01b7ac52771ea2 V
Img 259c47a05384e7adce68f9c05c3f6a37 V
Img 1a02a7abeab383ce3555c9e252cf6d5a V

Pripremile odgojiteljice skupina “Točkice” i “Bombice” Marija M., Ivana S. i Koraljka A. S.