Trenutno pregledavate “Čitaj mi i čitat ću i ja” – skupina “Jabučice”

“Čitaj mi i čitat ću i ja” – skupina “Jabučice”

Prva dva tjedna u mjesecu studenom s djecom smo obilježili mjesec knjige. Cilj nam je bio djeci približiti slikovnicu i pisanu riječ, preusmjeriti fokus djece s digitaliziranih sadržaja na . Aktivnosti koje smo planirali prema dječjim interesima i potrebama, a u dogovoru s njima ih realizirali bile su maštovite, poticajne, primjerene dobi djece i raznovrsne.

Govorni razvoj smo poticali tako što smo kod djece njegovali međusobnu komunikaciju, pravo pričanja „dok me drugi slušaju“. S djecom smo razgovarali i izradili plakate, a time bogatili njihov rječnik i spoznaju:

  • „Što je knjižnica?“
  • „Kakve knjige poznajemo?“
  • „Što se sve u knjigama nalazi?“
  • „Moja najdraža priča“

Čitajući im razne priče (Pepeljuga, Trnoružica, Ružno pače, Tri praščića, Zorg…) poticali smo ih na postavljanje pitanja, iznošenje vlastitog mišljenja i pretpostavki.

Nudeći djeci priče u slikama poticali smo ih na prepričavanje na osnovu vlastitog doživljaja („Jež u berbi jabuka“).

Djeca su usvajala radne navike i navike brige i čuvanja slikovnica tako što smo zajedno pospremali kutić slikovnica, klasificirali koje knjige/slikovnice trebaju popravak te iste i pokušali popraviti/zalijepiti stranice, spojiti korice. S djecom smo izradili plakat „Što knjige vole, a što ne vole“ kako bi senzibilizirali dječji odnos prema knjigama i poticali razvoj spoznaje kako se prema knjigama odnositi.

Socio-emocionalne odnose razvijali smo kroz jačanje bliskosti i produbljenje emocionalnih veza s osobom koja priča (čitanje onoga što su djeca odabrala, čitanje u kružiću kako bi svi vidjeli i čuli). Kroz bajku „Ružno pače“ poticali smo djecu na prepoznavanje vlastitih osjećaja i osjećaja drugih. Čitajući o princezama i vješticama poticali smo razumijevanje socijalnih odnosa, prihvaćanje pravila ponašanja, dobra i zla, pravde i nepravde.

Svoje doživljaje djeca su prenosila na papir, a mi smo im nudili različita likovna sredstva te smo na taj način razvijali maštu, kreativnost, finu motoriku.

Pripremile: Nina i Ines, odgojiteljice skupine “Jabučice”.

Img 20201116 082615
Img 20201116 082622
Img 20201116 082629
Img 20201116 082643
Img 20201116 082636
Img 20201116 082654
Img 304f9d8e788359dcaa09b9a591bd4408 V
Img E5cdc6c1844b6ecde7a598f80ca37f61 V
Img 63c41aa0d052f1adb7b507166fce92d4 V
Img 20201110 093205
Img 20201110 093200
Img De19b6b55b79dadbb01bbe8bb8cf4425 V
Img 462c562248cd9318032fe0be8afbf60b V
Img 61ac8885187d69722aaaf327adcca7c9 V
Img 17a9af9abce749f531e53e2f94526ee9 V
Img 9f7d43f9703120058ec237a59b1d9f39 V
Img 3e9db728970f2d476ff2331cd11f5747 V