Nakon uspješne adaptacije djeca su opuštenija, vesela, razigrana. Kroz igru istražuju prostor, igračke i materijale. Sve su samostalniji i rado pomažu jedni drugima.
Kroz raznovrsne aktivnosti i igru potičemo cjelokupni razvoj djeteta:
- tjelesni i psihomotorini razvoj (prirodni oblici kretanja, razvoj fine motorike – sastavljanje/rastavljanje, zavrtanje/odvrtanje, otvaranje/zatvaranje, punjenje/pražnjenje, baratanje predmetima, slaganje…);
- socio-emocionalni razvoj (sigurnost, zaštićenost, zadovoljavanje potreba, poticanje razvoja empatije, usvajanje kulturno-higijenskih navika, sjedenje za stolom za vrijeme obroka, samostalno jedenje i pijenje iz šalice, odlaganje posuđa na kolica nakon obroka, izuvanje i obuvanje šlapica, skidanje jednostavnih dijelova odjeće);
- spoznajni razvoj (istraživanje okoline svim osjetilima ),
- izražavanje i stvaranje (male scenske improvizacije, slikovnice, pjesmice, taktilne igre, pjesme s pokretom, igre s pjevanjem, brojalice, istraživanje tragova bojica, pastela).
Pripremile: Suzana Sanković i Maja Stipanec, odgojiteljice skupine “Pčelice”