![Slika 1](https://vrticsn.hr/wp-content/uploads/2021/03/Slika-1-1920x1440.webp)
![Slika 2](https://vrticsn.hr/wp-content/uploads/2021/03/Slika-2-1-1920x1440.webp)
Društvene igre aktiviraju niz mentalnih procesa, jer dijete pamti pravila igre, prati svoje i tuđe poteze, logički povezuje i zaključuje. Dijete mora planirati svoj slijedeći potez čak i nekoliko koraka unaprijed te osmišljavati dugotrajnu strategiju. Pomicanjem pijuna, bacanjem kockice uvježbava se orijentacija i koordinacija u prostoru, dijete uči prostorne odnose. Većina društvenih igara uključuje matematičke koncepte-mehaničko brojanje, prepoznavanje brojki, povezivanje brojke s brojem i količinom do kompleksnih ideja zbrajanja i oduzimanja. Neke igre uključuju i geometrijske koncepte, geometrijske oblike, klasifikaciju, nastavljanje niza, te potiču učenje mjerenja, udaljenost.
![Slike 3](https://vrticsn.hr/wp-content/uploads/2021/03/Slike-3-1920x1440.webp)
![Slika 4](https://vrticsn.hr/wp-content/uploads/2021/03/Slika-4-1-1920x1440.webp)
![Slika 5](https://vrticsn.hr/wp-content/uploads/2021/03/Slika-5-1-1920x1440.webp)
![Slika 6](https://vrticsn.hr/wp-content/uploads/2021/03/Slika-6-1-1920x1440.webp)
Tijekom manipuliranja sitnim dijelovima, dijete čini razne pokrete i razvija finu motoriku, najčešće šake i prstiju. Uvježbava se i okulomotorna koordinacija, istovremena koordinacija očiju i ruku.
![Slika 7](https://vrticsn.hr/wp-content/uploads/2021/03/Slika-7-1-1440x1920.webp)
![Slika 8](https://vrticsn.hr/wp-content/uploads/2021/03/Slika-8-1-1440x1920.webp)
![](https://vrticsn.hr/wp-content/plugins/elementor/assets/images/placeholder.png)
Društvene igre šalju djetetu važne poruke o životu, jer uči na vlastitom i tuđem iskustvu uspjeh i neuspjeh u sigurnom okruženju i pozitivnoj atmosferi.
Odgojiteljice Tihana Barać i Sanja Zadrović, skupina “Malci”